α. Να αξιολογούμε διαρκώς τα προϊόντα μας και να επανεπεξεργαζόμαστε τη στρατηγική μας, προκειμένου να προσεγγίσουμε -κατά το δυνατόν περισσότερο- τις επισημάνσεις των πελατών μας.
β. Να δημιουργούμε προϊόντα προσαρμοσμένα σε συγκεκριμένες συνήθειες των χρηστών.
γ. Να σας καθιστούμε συμμέτοχους στην επεξεργασία των προϊόντων μας, οργανώνοντας το λιγότερο μία συνάντηση διαλόγου μαζί σας κάθε χρόνο.
δ. Να ζητάμε τη γνώμη σας μέσα από ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια.
ε. Να σας ενημερώνουμε τακτικά για τις όποιες εξελίξεις στην εμπορική μας πολιτική.
α. Να διαθέτουμε για τους συνδρομητές τουλάχιστον μία διακεκριμένη λωρίδα "ΓΕΦΥΡΑ e-pass" στον σταθμό διοδίων της Γέφυρας.
β. Να τροφοδοτούμε τη διαρκή επαφή μεταξύ μας, χάρη στο "ΓΕΦΥΡΑ e-pass", με επιπλέον υπηρεσίες και προσφορές.
γ. Να διατηρούμε για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτησή σας ένα διαδικτυακό χώρο αφιερωμένο στις ανάγκες των συνδρομητών ΓΕΦΥΡΑ e-pass.
α. Να σας παρέχουμε πληροφορίες για τις συνθήκες κυκλοφορίας στη Γέφυρα, καθώς και για εξαιρετικές κυκλοφοριακές και μετεωρολογικές περιστάσεις που θα συναντήσετε κατά τη διέλευσή σας.
β. Να σας επισημαίνουμε προσωρινές ρυθμίσεις και ζώνες έργων, πριν βρεθείτε στο κατάστρωμα της Γέφυρας, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
γ. Να σας προενημερώνουμε για προγραμματισμένες εργασίες που επηρεάζουν την κυκλοφορία, εφόσον αυτές ξεπερνούν σε διάρκεια τις 24 ώρες.
δ. Να απαντούμε στις κλήσεις σας στους αφιερωμένους σε εσάς αριθμούς τηλεφώνου 26340- 39010 & 39011 σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα κατά τις ώρες λειτουργίας του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών ή/και να σας καλούμε (εφόσον το ζητήσετε) για την παροχή πληροφοριών που θα διευκολύνουν τη διέλευσή σας.
α. Να σας παρέχουμε υποστήριξη μέσω της ειδικής τηλεφωνίας που βρίσκεται εγκατεστημένη κατά μήκος της Γέφυρας και στους χώρους στάθμευσης
β. Να απαντούμε στις κλήσεις σας -σε λιγότερο από 1 λεπτό- μέσω εσωτερικού δικτύου μεγαφωνικής επικοινωνίας που είναι εγκατεστημένο σε όλες τις λωρίδες διοδίων.
γ. Να μεταφέρουμε το όχημά σας -στο οποίο εκδηλώθηκε βλάβη επάνω στη Γέφυρα- σε λιγότερο από 30 λεπτά για τα ελαφρά οχήματα και σε λιγότερο από 60 λεπτά για τα βαρέα, στο κοντινότερο ασφαλές σημείο εκτός των ορίων της παραχώρησης.
δ. Να σας εξασφαλίζουμε τη δωρεάν παρέμβαση κατάλληλου οχήματος ρυμούλκησης.
ε. Να βρεθούμε δίπλα σας -σε λιγότερο από 3 λεπτά- κατά την αναμονή του γερανού.
α. Να σας εγγυόμαστε καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου άνετο και ασφαλές ασφάλτινο οδόστρωμα, καθώς και απολύτως ορατή οδοσήμανση.
β. Να επιτηρούμε διαρκώς όλο το μήκος της Γέφυρας μέσα από συχνές εποχούμενες περιπολίες και κλειστό κύκλωμα εποπτείας και να επεμβαίνουμε το συντομότερο δυνατόν για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε βλάβης οχήματος.
γ. Να κινητοποιούμε -εφόσον χρειαστεί- τα μηχανήματα εκχιονισμού και αντιμετώπισης του πάγου, τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας, προκειμένου να αποκατασταθεί η κυκλοφορία - σε τουλάχιστον μία λωρίδα ανά κατεύθυνση- το συντομότερο δυνατόν.
δ. Να σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν για τον περιορισμό της κυκλοφορίας τύπων οχημάτων (ποδήλατα, μοτοσικλέτες, φορτηγά μεγάλης επιφάνειας χωρίς φορτίο) οσάκις εκδηλώνονται ισχυροί άνεμοι.
α. Να αξιοποιούμε τις τεχνικές γνώσεις που αποκτήσαμε κατά τη διάρκεια της κατασκευής και της λειτουργίας, διευρύνοντας το γνωστικό αντικείμενο της επιστήμης της συντήρησης μεγάλων γεφυρών στην Ελλάδα και τον κόσμο.
β. Να προβαίνουμε τακτικά και αδιάλειπτα στις απαραίτητες επιθεωρήσεις και εργασίες συντήρησης, οι οποίες κατοχυρώνουν τη δομική ασφάλεια της Γέφυρας.
γ. Να χρησιμοποιούμε υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και να εκτελούμε εργασίες με υψηλές προδιαγραφές ως προς την ποιότητα, την υγιεινή & ασφάλεια.
δ. Να παράγουμε καθημερινά έργο που θα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να παραδίδεται η Γέφυρα ως αβλαβές εθνικό σύμβολο από γενιά σε γενιά.
α. Να συνεχίζουμε σταθερά την πολιτική μας για περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που προκύπτουν από την εταιρική λειτουργία της Γέφυρας.
β. Να ευαισθητοποιούμε τους πελάτες μας σχετικά με τον σεβασμό του περιβάλλοντος κατά τις μετακινήσεις τους και γενικά.
γ. Να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τοπικές περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες στο πλευρό της κοινωνίας των πολιτών, διατηρώντας ταυτόχρονα ενεργή την πλατφόρμα δράσης “Κυανή Κοινωνία Κορινθιακού - Πατραϊκού".
Δεσμεύσεις
α. Να διατηρούμε για εσάς έναν χώρο άμεσου διαλόγου σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.
β. Να σας προσφέρουμε άνετους και καθαρούς χώρους στάθμευσης.
γ. Να παρέχουμε σε πελάτες, πολίτες, μαθητές και σπουδαστές, έναν επισκέψιμο χώρο αφιερωμένο στην ιστορία της κατασκευής και της λειτουργίας της Γέφυρας.
δ. Να διατηρούμε χώρους υγιεινής καθαρούς, επιλαμβανόμενοι πολλές φορές καθημερινά της ευπρέπειάς τους ή/και κατόπιν δική σας επισήμανσης.
ε. Να σας προσφέρουμε δωρεάν ασύρματη (Wi-Fi) πρόσβαση στο διαδίκτυο και αυτόματο μηχάνημα ανάληψης χρημάτων (ΑΤΜ).
α. Να σας παρέχουμε πληροφόρηση από τα εταιρικά διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για θέματα που αφορούν τόσο τη χρήση της Γέφυρας, όσο και τις εταιρικές της δράσεις
β. Να σας προσφέρουμε τη δυνατότητα συναλλαγών, συμπλήρωσης συμβολαίων "ΓΕΦΥΡΑ e-pass" και παροχής πληροφοριών μετά την αγορά προϊόντων, μέσω προσωπικής επαφής με το προσωπικό του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών.
γ. Να διευκολύνουμε την υποδοχή των επισημάνσεών σας και να σας απαντούμε γραπτώς εντός 4 ημερών.
α. Να διατηρούμε και να ανανεώνουμε τις δράσεις μας για την οδική ασφάλεια.
β. Να υποστηρίζουμε τις πρωτοβουλίες ενίσχυσης ατόμων με μειωμένες δυνατότητες κινητικότητας.
γ. Να υποστηρίζουμε σταθερά μέσω της Ένωσης Κοινωνικών Φορέων "ΠΥΛΩΝΕΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ" τους πολίτες που δραστηριοποιούνται υπέρ της στήριξης ατόμων και ομάδων που μειονεκτούν ή/και πλήττονται από τις κοινωνικές συνθήκες.
δ. Να επιφυλάσσουμε για το προσωπικό μας στάση υπεύθυνης εργοδοσίας, προσφέροντας χώρο εργασίας που πληροί τους υψηλότερους όρους υγιεινής και ασφάλειας, καθώς και να μοιραζόμαστε μαζί του τους καρπούς των κοινών μας επιτυχιών.