13 Οκτωβρίου 2025
Με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που έλαβε χώρα 6-12 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, μέλος του ομίλου VINCI Highways, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας* για την ικανοποίηση των συνδρομητών στα εκπτωτικά προγράμματα e-pass. Τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης της Γέφυρας τόσο στις οδικές λειτουργίες όσο και στις συνδρομητικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 70% των ερωτηθέντων να δηλώνουν πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τη συνολική εμπειρία χρήσης του e-pass, ενώ ιδιαίτερα θετικά αξιολογούνται η ασφάλεια κατά τη διέλευση της Γέφυρας (90%), η κατάσταση του οδοστρώματος (82%) και η σήμανση και ο οδοφωτισμός (81%).
Η εφαρμογή MyGefyra παραμένει το βασικό εργαλείο διαχείρισης λογαριασμού (56%), ωστόσο οι χρήστες επισημαίνουν την ανάγκη περαιτέρω βελτιώσεων στη λειτουργικότητα και στη σταθερότητά της, αλλά και στην προσθήκη επιπλέον υπηρεσιών. Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την αναβάθμιση της εφαρμογής η οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμη το πρώτο εξάμηνο του 2026.
Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, το 67% των ερωτηθέντων είναι ικανοποιημένο με τη συμπεριφορά, τις γνώσεις και τη θετική στάση του προσωπικού πρώτης γραμμής, συμπεριλαμβανομένων των εισπρακτόρων διοδίων, των υπαλλήλων ασφάλειας κυκλοφορίας και των εκπροσώπων του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.
***
*Σημειώσεις: