ΕΘΝΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ 2021

08 Οκτωβρίου 2021

Μεγάλη αποδοχή για τις υπηρεσίες της Γέφυρας βάσει πρόσφατης έρευνας


Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων της «Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών / 4-9 Οκτωβρίου 2021», η Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» καλωσόρισε συχνούς χρήστες της, οι οποίοι συμμετείχαν κατά το προηγούμενο διάστημα σε έρευνα αξιολόγησης των υπηρεσιών που λαμβάνουν και εκδήλωσαν την επιθυμία να ξεναγηθούν και να ενημερωθούν από τα αρμόδια στελέχη και το ειδικευμένο προσωπικό της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και της ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε.

Δείτε το βίντεο:

Με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής «Εθνικής Εβδομάδας» που διοοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. δημοσιοποιεί τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των τελών Σεπτεμβρίου και αρχών Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 2.079 συνδρομητών ηλεκτρονικής διέλευσης «ΓΕΦΥΡΑ e-pass» οι οποίοι δέχθηκαν να απαντήσουν στο σχετικό ερωτηματολόγιο.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 2.079 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass (Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021)

 

Το 89% χρησιμοποιεί τις online υπηρεσίες διαχείρισης λογαριασμού, είτε μέσω του website www.gefyraepass.gr, είτε μέσω της εφαρμογής MyGefyra

Το 73% επαναφορτίζει τον λογαριασμό του «online» με τη χρήση τραπεζικής κάρτας (50%) ή μέσω πληρωμής web banking (23%)

Το 50% των συνδρομητών χρησιμοποιεί το website www.gefyraepass.gr  για να διαχειριστεί τον λογαριασμό του, ενώ το 44% κάνει χρήση της εφαρμογής MyGefyra.

Το 74% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις online επαναφορτίσεις λογαριασμών e-pass

Το 70% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες του website www.gefyraepass.gr

To 51% δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τις διαθέσιμες υπηρεσίες της εφαρμογής MyGefyra

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας σε video :


Δείτε την παρουσίαση της έρευνας σε PDF:

ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-passΕΡΕΥΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑ e-pass

 

ΓΝΩΜΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΕΦΥΡΑΣ

 

Το 87% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την επίσκεψη

Το 93% δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών

Το 98% δηλώνει ότι έλαβε τις πληροφορίες που ήθελε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του

 

Δείτε «Ιστορίες Εξυπηρέτησης» στη Γέφυρα:

https://www.youtube.com/watch?v=iUfflcHaiC8

https://www.youtube.com/watch?v=Cni2w6z7Zyo

https://www.youtube.com/watch?v=wVhgx9VjD-4

https://www.youtube.com/watch?v=z-WlmuCyiIw

 

SHARE IT:
©2024 All Rights Reserved